Zamknięcie konta w .firm powered by Aion Bank
Przykro nam, że chcesz zamknąć swoje konto u nas; aby to zrobić, wykonaj następujące kroki:
Zamknij swoje konta dodatkowe i pomocnicze, jeśli takie posiadasz:
- zamknij debet na koncie, jeśli go posiadasz;
- spłać pożyczkę, jeśli posiadasz;
- upewnij się, że wszystkie składki członkowskie zostały opłacone, również
ostatnia; - skontaktuj się z nami za pośrednictwem czatu w aplikacji, aby poinformować nas o chęci zamknięcia konta i podaj nam swój zewnętrzny numer IBAN oraz nazwę odbiorcy, abyśmy mogli rozpocząć proces zamykania.
Jeśli nie możesz się zalogować, skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem [email protected]. Będziemy potrzebować od Ciebie następujących rzeczy:
- kolorowa kopia obu stron dowodu osobistego;
- kopia rachunku za media na Twoje nazwisko (telefon, energia, gaz, czynsz, telewizja, Internet itp.) z widocznym adresem zamieszkania;
- lista wszystkich rachunków IBAN, które muszą zostać zamknięte;
- jeśli na rachunkach, które mają zostać zamknięte, znajdują się jakiekolwiek aktywa, prosimy o podanie numeru rachunku zewnętrznego, którego jesteś beneficjentem i na który możemy przelać środki;
- po otrzymaniu wyżej wymienionych dokumentów zostaniesz zaproszony na
rozmowę wideo, podczas której będziemy mogli zweryfikować Twoje dane i potwierdzić zamknięcie konta.
Proces zamykania konta może trwać do 44 dni. Po wyrażeniu chęci zamknięcia konta użytkownik nadal będzie miał do niego pełny dostęp w okresie wypowiedzenia trwającym 30 dni. Po upływie tego okresu konto jest blokowane na 14 dni – jest to okres uzgadniania, aby upewnić się, że wszystkie transakcje zostały rozliczone przed ostatecznym zamknięciem.
Uwaga: Po zamknięciu konta bankowego nie możemy utworzyć nowego konta dla byłego klienta.