Zamknięcie konta w .firm powered by Aion Bank
Aby zamknąć konto .firm powered by Aion Bank, wykonaj następujące kroki:
- zamknij swoje konta dodatkowe i pomocnicze, jeśli je posiadasz;
- zamknij debet na koncie, jeśli go posiadasz;
- spłać kredyt, jeśli go posiadasz;
- upewnij się, że wszystkie składki członkowskie zostały opłacone, również ostatnia;
- skontaktuj się z nami za pośrednictwem czatu w aplikacji, aby poinformować nas o chęci zamknięcia konta i podaj nam swój zewnętrzny numer IBAN oraz nazwę odbiorcy, abyśmy mogli rozpocząć proces.
Jeśli nie możesz się zalogować, skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem [email protected]. Będziemy potrzebować od Ciebie następujących rzeczy:
- kolorowej kopii obu stron dowodu osobistego;
- kopii rachunku za media na Twoje nazwisko (telefon, energia, gaz, czynsz, telewizja, Internet itp.) z widocznym adresem zamieszkania;
- listę wszystkich rachunków IBAN, które muszą zostać zamknięte;
- jeśli na rachunkach, które mają zostać zamknięte, znajdują się jakiekolwiek aktywa, prosimy o podanie numeru rachunku zewnętrznego, którego jesteś beneficjentem i na który możemy przelać środki.
Po otrzymaniu wyżej wymienionych dokumentów zaprosimy Cię na rozmowę wideo, podczas której zweryfikujemy Twoje dane i potwierdzimy zamknięcie konta.
Proces zamykania konta może trwać do 44 dni. Podczas okresu wypowiedzenia, trwającym 30 dni, nadal będziesz mieć pełny dostęp do swojego konta.
Po upływie tego okresu konto zostanie zablokowane na 14 dni – przed jego ostatecznym zamknięciem musimy zweryfikować, czy wszystkie transakcje zostały rozliczone.
Uwaga: Po zamknięciu konta bankowego nie możemy utworzyć nowego konta dla byłego Klienta.