Zamknięcie konta w .firm powered by Aion Bank

 

  1. Przykro nam, że chcesz zamknąć swoje konto u nas; aby to zrobić, wykonaj następujące kroki:

    Zamknij swoje konta dodatkowe i pomocnicze, jeśli takie posiadasz:

    • zamknij debet na koncie, jeśli go posiadasz;
    • spłać pożyczkę, jeśli posiadasz;
    • upewnij się, że wszystkie składki członkowskie zostały opłacone, również
      ostatnia;
    • skontaktuj się z nami za pośrednictwem czatu w aplikacji, aby poinformować nas o chęci zamknięcia konta i podaj nam swój zewnętrzny numer IBAN oraz nazwę odbiorcy, abyśmy mogli rozpocząć proces zamykania.

    Jeśli nie możesz się zalogować, skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem firm@aion.be. Będziemy potrzebować od Ciebie następujących rzeczy:

    • kolorowa kopia obu stron dowodu osobistego;
    • kopia rachunku za media na Twoje nazwisko (telefon, energia, gaz, czynsz, telewizja, Internet itp.) z widocznym adresem zamieszkania;
    • lista wszystkich rachunków IBAN, które muszą zostać zamknięte;
    • jeśli na rachunkach, które mają zostać zamknięte, znajdują się jakiekolwiek aktywa, prosimy o podanie numeru rachunku zewnętrznego, którego jesteś beneficjentem i na który możemy przelać środki;
    • po otrzymaniu wyżej wymienionych dokumentów zostaniesz zaproszony na
      rozmowę wideo, podczas której będziemy mogli zweryfikować Twoje dane i potwierdzić zamknięcie konta.

    Proces zamykania konta może trwać do 44 dni. Po wyrażeniu chęci zamknięcia konta użytkownik nadal będzie miał do niego pełny dostęp w okresie wypowiedzenia trwającym 30 dni. Po upływie tego okresu konto jest blokowane na 14 dni – jest to okres uzgadniania, aby upewnić się, że wszystkie transakcje zostały rozliczone przed ostatecznym zamknięciem.

    Uwaga: Po zamknięciu konta bankowego nie możemy utworzyć nowego konta dla byłego klienta.